Bezpieczne zakupy

dzięki szyfrowaniu SSL

14 dni na Zwrot

mamy nadzieję, że wystarczy aby podjąć decyzję ^_^

Szybka Dostawa

już w 24 h paczka będzie u Ciebie

Zamówienie

Czy muszę posiadać konto, aby złożyć zamówienie?
Nie, w celu złożenia zamówienia w sklepie ICONY nie trzeba się rejestrować.
Kiedy można składać zamówienia w sklepie?
Kiedy tylko chcesz 🙂 Zamówienia w naszym sklepie można składać przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Zamówienia są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00- 16:00.
Jaki jest status mojego zamówienia? Kiedy zamówienie zostanie zrealizowane?
O każdej zmianie statusu zamówienia zostaniesz powiadomiony mailowo na podany przez Ciebie adres. Status swojego zamówienia możesz także sprawdzić na swoim koncie klienta.
Zamówienia wysyłane są od 1-2 dni roboczych od otrzymania przez nas płatności (w przypadku wysyłki pobraniowej, czas wysyłki nie ulega zmianie). Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera to 24h, przez Pocztę Polską 1-2 dni robocze.
Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT za zakupione produkty?
Tak, wystawiamy faktury VAT.
Nie otrzymałam powiadomienia o złożeniu zamówienia, ani o jego dalszych etapach realizacji.
Prosimy o sprawdzenie skrzynki SPAM. Jeżeli jednak mimo sprawdzenia nie otrzymałeś żadnego powiadomienia, to najpewniej zamówienie nie zostało złożone lub został podany błędny mail podczas rejestracji. W celu ustalenia przyczyn skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo - sklep@icony.com.pl
Czy mogę dokonać zmian w swoim zamówieniu?
Wszystko zależy od tego na jakim etapie jest Twoje zamówienie. Wszelkich zmian w zamówieniu możemy dokonać tylko do momentu opłacenia. Natomiast jeśli wybrałaś/eś płatność przy odbiorze – do momentu mailowego potwierdzenia zamówienia.

W innych przypadkach skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo - sklep@icony.com.pl

Czy będzie jeszcze dostępny dany model/rozmiar?
Dostawy do naszego sklepu odbywają się regularnie, więc najlepszą metodą na sprawdzenie dostępności produktów jest śledzenie naszej strony internetowej, gdzie prezentujemy wszystkie produkty. Jeśli jednak jesteś niecierpliwa 🙂 napisz do nas i spytaj czy dany model będzie ponownie dostępny – sklep@icony.com.pl
Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
Twoje zamówienie czeka na Ciebie 3 dni robocze, jeżeli w tym czasie go nie opłacisz – nie odnotujemy wpłaty, system automatycznie anuluje zamówienie.

Dostawa

Nie chce przepłacać za przesyłkę. Która metoda dostawy jest najtańsza?
Jeżeli nie chcesz przepłacać, skorzystaj z opcji dostawy Pocztą Polską. To najtańsza metoda dostawy w naszym sklepie.

Możesz również skorzystać z promocji darmowej dostawy. Wystarczy spełnić 3 warunki:
- wybrać metodę dostawy (Poczta Polska lub DPD)
- dokonać płatności z góry
- dodać do koszyka produkty o wartości powyżej 150zł.

Jakie są ceny dostawy?
CENNIK WYSYŁEK KRAJOWYCH
(przy zamówieniu powyżej 150 zł i płatności przed wysyłką dostawa na terenie Polski gratis):

- Poczta Polska, płatność przed wysyłką 10 zł (wysyłka w ciągu 1-2 dni)
- Poczta Polska, płatność przy odbiorze 16 zł (wysyłka w ciągu 1-2 dni)
- DPD przesyłka kurierska, płatność przed wysyłką 15 zł (wysyłka w ciągu 24h)
- Odbiór osobisty w siedzibie firmy darmowy

Czy mogę ustalić, aby kurier przyjechał do mnie na konkretną godzinę?
Ponieważ firmy kurierskie to firmy zewnętrzne, niestety mamy ograniczony wpływ na ich pracę. W celu ustalenia konkretnej godziny odbioru proponujemy kontakt z firmą kurierską.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak, odbiór jest możliwy w siedzibie firmy w godzinach pracy biura (pon. – pt. w godz. 9:00 – 16:00). Prosimy jednak o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu ustalenia godziny odbioru.
Czy wysyłacie za granicę?
Na ten moment nie, ale skontaktuj się z nami, może dla Ciebie zrobimy wyjątek 😉

Płatność

Jakie są dostępne metody płatności?
W naszym sklepie za swoje zamówienie możesz zapłacić:

- przelewem przelewy24 (systemy bezpiecznych i błyskawicznych płatności elektronicznych),
- przelewem tradycyjnym,
- listonoszowi przy dostawie za pobraniem,
- gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy.

Nie opłaciłam/em jeszcze swojego zamówienia. Gdzie znajdę link do płatności lub numer konta?
W mailu potwierdzającym zamówienie otrzymasz informację o płatności. Jest to pierwsza wiadomość, którą do Ciebie wysłaliśmy zaraz po złożeniu zamówienia. Jeżeli wybrałaś/eś szybki przelew przelewy24, zostaniesz przekierowana/y na stronę płatności. Wybierz swój bank, zaloguj się i opłać zamówienie.
Jeżeli wybrałaś/eś płatność przelewem tradycyjnym, nasze dane otrzymasz w mailu potwierdzającym zamówienie. Jeżeli nie dostałeś maila, bądź wyświetla się niepoprawnie, nie martw się już Ci je podajemy:

Nest Bank
95 1870 1045 2083 1022 1883 0001
FORMA SZYTA Marzena Malejki
ul. Kliczkowska 26C, 58-100 Świdnica

Uwaga!
W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia.

Pamiętaj, że zamówienie powinno zostać opłacone w terminie 3 dni. Płatności wykonywane przelewem tradycyjnym są księgowane ręcznie, po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem wpłynięcia środków.

Rozmiary

Jak wybrać odpowiedni rozmiar?
Na karcie produktu dostępna jest tabela rozmiarów. Pamiętaj, nie sugeruj się swoim rozmiarem, ponieważ wymiary oraz krój mogą różnić się w zależności od producenta. Prosimy, zwróć uwagę na wymiary podane w tabeli.

Z powodzeniem możesz skorzystać z opinii innych Klientek dostępnych w sekcji ``Opinie``.

W razie wątpliwości napisz do nas, chętnie pomożemy 😉

Co jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni?
Każdy Klient może skorzystać z procedury zwrotu towaru – masz na to 14 dni. Szczegółowe informacje o zwrotach lub wymianie znajdziesz na dole strony w zakładce ZWROT/REKLAMACJA

Zwroty/Wymiany

Co zrobić, aby zwrócić zakupione produkty?
Aby skorzystać z prawa do zwrotu, odeślij w ciągu 14 dni przesyłkę z rzeczami na adres:
FORMA SZYTA Marzena Malejki
ul. Wróblewskiego 3/5
58-105 Świdnica

Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na ww. adres. UWAGA! Przesyłki wysyłane do nas w formie ``za pobraniem`` nie będą odbierane.

Warunkiem zwrotu jest:
- zwrócenie produktu w stanie niezmienionym (musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić żadnych znamion użytkowania/zapachu perfum itp.),
- dołączenie paragonu, faktury lub potwierdzenia płatności,
- dołączenie wypełnionego formularza zwrotu.

Dokładną procedurę zwrotu znajdziesz na dole strony w zakładce ZWROT/REKLAMACJA

Co zrobić aby wymienić zakupione produkty?
Wymiana w naszym sklepie polega na dokonaniu zwrotu oraz złożeniu nowego, niezależnego zamówienia. Proszę odeślij do nas ubrania wraz z formularzem zwrotu. Środki za zamówienie zwrócimy przelewem w ciągu 14 dni. Nowe zamówienie natomiast można złożyć niezależnie, nie czekając na zrealizowanie zwrotu.
Dokładną procedurę wymian znajdziesz na dole strony w zakładce ZWROT/REKLAMACJA
Czy mogę zwrócić artykuły z wyprzedaży?
Tak, procedura zwrotu w naszym sklepie obejmuje wszystkie produkty. Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz powinny być w nienaruszonym stanie.
Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?
Proponujemy skorzystać z usług Poczty Polskiej. Pamiętaj proszę, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub do paczkomatów. Najtańszą opcją będzie paczka ekonomiczna – jej koszt oscyluje w granicach 13zł.
Sprawdź cennik Poczty Polskiej: http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,krajowy_paczka_pocztowa.html
Ile czasu mam na zwrot?
Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni licząc od daty odebrania przesyłki. Aby zachować termin, wystarczy odesłać ubrania w ciągu 14 dni, ponieważ bierzemy pod uwagę datę nadania przez Ciebie przesyłki.
Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?
Biuro Obsługi Klienta otrzymuje informacje o dostarczeniu przesyłki z opóźnieniem. Aby dowiedzieć się czy paczka dotarła, sprawdź numer nadania i skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę. Po odebraniu przez nas paczki otrzymasz powiadomienie na swój adres e-mail przypisany do zamówienia.
Kiedy otrzymam pieniądze za zwracane produkty?
Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie (w praktyce zwrotu dokonujemy tego samego dnia kiedy otrzymamy paczkę).
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, jakiego użyłaś/eś, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla Ciebie z żadnymi kosztami.

Otrzymasz od nas powiadomienie e-mail, gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.

Reklamacje

Jak złożyć reklamacje?
Aby skorzystać z prawa do reklamacji proszę odeślij reklamowane produkty na adres:
FORMA SZYTA Marzena Malejki
ul. Wróblewskiego 3/5
58-105 Świdnica

Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na ww. adres. UWAGA! Przesyłki wysyłane do nas w formie ``za pobraniem`` nie będą odbierane.

Procedurę reklamacji krok po kroku znajdziesz na dole strony w zakładce ZWROT/REKLAMACJA.

W jakiej sytuacji zgłosić reklamację, a w jakiej dokonać zwrotu?
Reklamację należy zgłosić, gdy produkty nie są zgodne z zamówieniem lub posiadają wady fabryczne. Zwrotu należy dokonać, gdy zakupione artykuły nie spełniają oczekiwań np. z powodu nieodpowiedniego rozmiaru.
Czy moja paczka z reklamacją już dotarła?
Biuro Obsługi Klienta otrzymuje informacje o dostarczeniu przesyłki z opóźnieniem. Aby dowiedzieć się czy paczka dotarła, sprawdź numer nadania i skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę. Po odebraniu przez nas paczki otrzymasz powiadomienie na swój adres e-mail przypisany do zamówienia.
W jakim terminie są rozpatrywane reklamacje?
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu otrzymasz kolejne powiadomienie na swój adres e-mail.

Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, jakiego użyłaś/eś, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla Ciebie z żadnymi kosztami. W sytuacji gdy samodzielnie wysyłałaś/eś do nas przesyłkę otrzymasz od nas również zwrot kosztów odesłania towaru w odstępie kilku dni.

Otrzymasz od nas powiadomienie e-mail, gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.

Jeśli powyżej nie widzisz odpowiedzi na swoje pytanie, napisz do nas lub zadzwoń, a my postaramy się pomóc.